Landsdækkende 
isenkræmmerkæde

Med 96 fysiske butikker over hele landet er Kop & Kande en af de største isenkræmmerkæder i Danmark. Kop & Kande kom til WEXO med et ønske om at få sikret flere ressourcer til udviklingen af deres webshop, hvor de stod over for at skulle implementere deres Cross Channel strategi.

Yderligere var det også vigtigt for dem med det øgede sikkerhedsniveau og udvidet SLA med support 24/7, som WEXO tilbyder.

Funktionsliste

Navision integration
Marketing integration
Instashop
Store locator
Huske positionen på kategorisiden når man går fra et produkt og tilbage på kategorisiden, så man undgår at blive sendt til toppen af kategorisiden
Cross Channel
Klub Kop & Kande
Click and collect
Høj oppetid - Sikre shoppens stabilitet under Black Friday. Kop & Kande var en af de få store webshops i Danmark, som ikke har lidt nedbrud under Black Friday siden de kom til WEXO i 2015
96
Butikker
+200%
Gennemførte ordre
100%
Oppetid på Black Friday
+300k
Klubmedlemmer

Kop & Kandes e-handelsløsning

Fremhævede funktioner

Cross Channel

Med Cross Channel får kunderne den samme oplevelse af Kop & Kande uanset om de handler på webshoppen eller i butikkerne. I den forbindelse har Kop & Kande fokus på, at deres kunder kan tilgå alle produkter, optjene points, se lagerstatus m.m. på webshoppen og ude i butikkerne. Kunderne har nemlig mulighed for at bestille et produkt i webshoppen og efterfølgende hente den i en butik eller senere bytte varen i en af butikkerne. Eller hvis en fysisk butik ikke har en bestemt vare på lager, så kan kunden købe den i webshoppen eller i en af de andre butikker.

Webshoppen er responsive designet, så kunderne møder samme høje brugervenlighed uanset fra hvilke enhed webshoppen tilgås.

Kop & Kandes systemer er blevet meget mere integreret siden ankomsten til WEXO og med samspillet af kanalerne kan varer købes i den ene kanal, byttes i den anden, bestilles på webshoppen og afhentes i den valgte butik. Kundeklubben er også integreret på tværs af kanaler, hvor man kan samle point op til kundeklubben i både webshoppen og butikkerne.

Som klubmedlem bliver alle dine kvitteringer og reklamationsbeviser automatisk gemt i e-kvitteringerne under dit klublogin, uanset om du handler i webshoppen eller i en af butikkerne.

"

Vi har været rigtig glade for samarbejdet med WEXO og forventer at videreudvikle på platformen i mange år fremover.

"
Solveig Kristensen, Marketingkoordinator - Kop & Kande

Instashop

På Kop & Kandes instashop kan man købe produkterne direkte igennem billederne, hvor man ved et klik på elementerne på billedet kan åbne en popup med produktet og lægge det direkte i kurven.

Det er en helt ny måde for kunderne at købe produkter på, hvor produkterne bliver præsenteret mere levende og med flottere billeder end på webshoppen.

Click and collect

Kunderne kan bestille varer på webshoppen og afhente i butikken. Ud fra indtastet postnummer ser kunden kun de nærmeste butikker. Her sikrer lagerintegration mellem butikkerne og webshoppen, at kunderne kun ser de butikker, som har varen på lager. Når varen er reserveret og klar til afhentning, modtager kunden en SMS og e-mail.

Lagerintegrationen gør det også muligt for Kop & Kande at sælge varer, som ikke er på lager på webshoppen, da kunden her får mulighed for at reservere den i den butik i nærheden, som har den på lager.

Se nogle af vores andre cases

Vil du gerne vide mere om ovenstående e-handelsløsning

Troels Olsen
E-business konsulent
+45 28 74 77 95
troels@wexo.dk

Kontakt
+ 45 7199 4816
Kontakt@wexo.dk
CVR. 33757131
Aalborg
WEXO A/S
Rebslagervej 2
9000 Aalborg
København
WEXO A/S
Høffdingsvej 34
2500 Valby
Aarhus
WEXO A/S
Hedeager 3
8200 Aarhus N