Overvågning og SLA

Proaktiv overvågning og udvidet support til Magento webshops

Vi leverer 6.500 timers arbejde hver måned. Den kode som dette resulterer i, danner grundlag for driften af en række af landets største webshops. At sikre det arbejde og de forretninger som beror på dette, er vores første prioritet og noget vi har dannet solide processer for gennem virksomhedens livstid.

I WEXO har vi en pro-aktiv overvågning af vores kunders Magento webshops og med en SLA, har du adgang til udvidet support. 

WEXO kører med en aktiv overvågning af alt fra sikkerhed, til performance og oppetid på vores servere og webshops. Når vi gennem årene er stødt på et problem, har vi oprettet et automatisk script, der kontrollerer at en tilsvarende situation ikke opstår hos en anden kunde.

Vi har opsat aktiv overvågning af alle vores servere, men da en shop godt kan være offline selvom serveren kører, så har vi også aktiv overvågning på mere end 50 forskellige punkter på webshoppen.

Er Ecommerce manageren kommet til at sætte momsen forkert? Er forsiden blevet deaktiveret? Er salget for den sidste time 30% under gennemsnittet for samme periode de sidste 7 dage? Og mange flere overvågningspunkter. Det gør vi for at skabe tryghed hos vores kunder og hele tiden være på forkant, hvis der skulle se noget.

Hvis din Magento webshop er offline, så betyder det tabt omsætning – og din tid, som skulle være brugt på at vækste forretningen, skal pludselig bruges til at slukke ildebrande. Som en fast del af vores supportaftale, har vi det vi kalder løbende overvågning.”We’ll spot the problem before you do”, så kort kan det siges. På langt de fleste af vores webshop-løsninger har vi en klar forventningsafstemning om at teknikken er vores ansvar.

Vi overvåger serveren for kendte sikkerhedsfejl, virus, malware og hackerangreb. Samtidig overvåger vi serverens oppetid, både ved at kontrollere at den svare men også ved at søge på bestemte ord, som vi ved skal være til stede. På den måde fanger vi det indenfor 5 minutter, hvis en shop går ned.

Hvis en fejl udløses, bliver der sendt en mail samt sms til to systemadministratorer, som tager sig af det med det samme. Vores vigtigste funktion er at sikre dig en problemfri drift.

"Få tryghed ved aktiv overvågning af din webshop"

Service Level Agreement

I kraft af vores størrelse og for øget tryghed tilbyder vi mulighed for at tilkøbe en SLA, der giver garanti for assistance fra kl. 7 til 23 året rundt.

Er driften af din webshop et forretningskritisk parameter, hvor få timers nedbrud koster dig tusindvis af kroner, vil du finde tryghed i en kontraktlig garanti for, at der tages hånd omkring problemstillingen indenfor et kort tidsrum.

WEXO har to typer supportaftale, der enten giver dig fuld tryghed indenfor tidsrummet 9-16 på alle hverdage eller i et udvidet tidsrum 7-23 alle dage inkl. weekend. Til begge vores SLA typer giver vi dig yderligere sikkerhed gennem en aktiv overvågning af din webshop ud fra princippet ’we’ll spot the problem before you do’.

Service Level Agreement
webshop akitivitet fordelt på døgn
Generel webshop aktivitet fordelt på tidspunkt

Vil du høre mere?

eller
Tak for din besked - du hører fra os ASAP
Oops! noget gik galt, venligst prøv igen
Martin Tygsen
Partner
WEXO
30 21 21 77