Cross Channel

Med Cross Channel får kunderne den samme oplevelse af virksomheden uanset om de handler på webshoppen eller i butikkerne.
April 20, 2021

Med Cross Channel får kunderne den samme oplevelse af virksomheden uanset om de handler på webshoppen eller i butikkerne. Kunderne bliver sat i fokus, hvor målet er at levere indhold, der er relevant for kunderne på tværs af alle kanaler.

Kunderne kan tilgå alle produkter, optjene points, se lagerstatus m.m. på webshoppen og ude i butikkerne. Man har fx mulighed for at bestille et produkt i webshoppen og efterfølgende hente den i en butik eller senere bytte varen i en af butikkerne. Ligeledes fungerer gavekort på tværs af kanalerne og kunderne kan samle point op i kundeklubben ved køb i webshop og butikkerne.

Det ses brugt hos bl.a. Kop & Kande og Sport24.

Download whitepaper

Flere Blogindlæg

Vil du høre mere?

eller
Tak for din besked - du hører fra os ASAP
Oops! noget gik galt, venligst prøv igen
Martin Tygsen
Partner
WEXO
30 21 21 77