Sådan skaber PIM forretningsmæssig værdi for jeres virksomhed

PIM cases

Nedenfor kan du læse om hvordan et PIM system kan skabe værdi i jeres virksomhed. Et PIM kan f.eks. automatisere indsamling, produktberigelse og distribution af produktinformationer.

I hver enkelt case beskriver vi business casen og den forretningsmæssige påvirkning af projekts leverance, så du får en idé om hvordan en PIM løsning kan forgrene sig ned i forskellige afdelinger i en virksomhed og derved effektivisere mange forskellige på samme tid.

Intelligent produktgruppeopbygning

Intelligent produktgruppeopbygning - Pim case

Den kørende sælger og salgsrapporter

Den kørende sælger - PIM case

Automatisk genereret datapakker

Automatisk generet datapakker - PIM case

Workflows og notifikationer til marketingafdelingen

Notifikationer og worksflows i PIM

Produktdata i international virksomhed

Notifikationer og worksflows i PIM

Produktberigelse & avancerede produktfeeds

Notifikationer og worksflows i PIM

Vil du høre mere?

eller
Tak for din besked - du hører fra os ASAP
Oops! noget gik galt, venligst prøv igen
Ronni Hansen
Senior PIM-konsulent
WEXO
44 12 40 14