Social shopping

Få skabt mere engageret kunder ved at skabe øget interaktion med dem gennem hele købsprocessen.
June 2, 2021

Social shopping dækker over at kunderne undersøger som aldrig før inden de handler. Her udveksles købserfaringer online, enten med dem man kender på Facebook, Twitter eller med tidligere kunder på Trustpilot. Social shopping påvirker i høj grad en persons købsproces på de sociale medier, hvor man deler, anbefaler, foreslår og kommenterer på produkter.

Ved at åbne for Social shopping på webshoppen, giver man kunderne mulighed for at dele erfaringer omkring produkterne i deres netværk, med det formål at få markedsført sine produkter og øget salget.

Jane Kønig og Kop & Kande er nogle af de kunder som har indtænkt social shopping i deres online universe.

Download whitepaper

Flere Blogindlæg

Vil du høre mere?

eller
Tak for din besked - du hører fra os ASAP
Oops! noget gik galt, venligst prøv igen
Martin Tygsen
Partner
WEXO
30 21 21 77