Kundeklub

Få skab stærkere bånd til kunderne og øg chancerne for at de vender tilbage til webshoppen.
March 10, 2021

En kundeklub på webshoppen er et stærkt værktøj til at skabe loyale kunder og mersalg. Kunderne får mulighed for at optjene bonuspoints, som giver dem incitament til at komme tilbage og handle i webshoppen. Bliver kundeklubben integreret på tværs af kanaler, kan kunderne samle point i både webshoppen og butikkerne. Klubmedlemmernes købsdata og points bliver samlet ét sted, som nemt kan tilgås, hvor de også har adgang til en særlig pointshop, hvor de kan bruge deres points.

Læs mere om kundeklubber på vores cases for Kop & Kande, Sport24, VildMedVin og CChobby.

Download whitepaper

Flere Blogindlæg

Vil du høre mere?

eller
Tak for din besked - du hører fra os ASAP
Oops! noget gik galt, venligst prøv igen
Martin Tygsen
Partner
WEXO
30 21 21 77