Konverteringsoptimering

Konverteringsoptimering

Desto flere besøgende du kan konvertere til kunder, jo flere muligheder åbner sig. Det drejer sig både om en række marketingstiltag der vil være profitable såvel som nye tiltag på webshoppen. Løbende optimering af webshoppen vil kunne være et fast punkt i vores løbende leverance, der sikrer at opsamlede erfaringer udmønter sig i mere salg.

 

For at sikrer validiteten af de implementerede ændringer, vil dette ofte ske med udgangspunkt i en statistik analyse, af hvorvidt den nye funktion konverterer bedre end den gamle – en såkaldt A/B spiltest.

Vores viden og idékatalog bliver løbende udbygget i takt med hvert gennemført projekt og fra undersøgelser foretaget af en lang række danske og udenlandske konverteringseksperter. Med udgangspunkt i din webshop og din branche, vil aktivt kunne spare med dig om løbende konverteringsoptimering og forbedringer til shoppen.

 

Vores viden fra +100 webshops over de sidste 8 år samt en dyb involvering i branchen, kommer i spil til fordel for dig. Blandt vores kunder de seneste år, har vi webshops der omsætter for +800 mio/årligt online, shops der operer i 12 lande og shops med over 6.000 ordre dagligt. Derudover arbejder WEXO også for webshop for flere store danske kæder, som giver os en god indsigt i behovene hos de danske butikskæder.

Top