Videnscenter

ARTIKEL

Retail as media

Retail as media har i de senere år fået mere og mere opmærksomhed i det e-kommercielle space, og det med god grund.

ARTIKEL

Ny e-commerce platform

Det kan være en stor beslutning at skifte ecommerce platform eller hvis I skal til at anskaffe jeres første.

ARTIKEL

Yndlings features I Shopware

Hvorfor er Shopware en så populær platform? Det vil vi gerne fokusere mere på her.


BLOGINDLÆG

Bæredygtighed i e-commerce

De fleste eksperter både indenfor handel generelt og e-commerce er enige om, at bæredygtighed kommer til at spille en stor rolle i 2024.


ARTIKEL

Abonnements-løsning?

Ifølge seneste e-handelsanalyse tager kunderne i stadigt større omfang abonnementsmodellen til sig.


ARTIKEL

Dataanvendelse kan også ske ganske lavpraktisk

Du har meget mere data, end du tror! Derfor vil det være en skam ikke at udnytte det i dine digitale salgsfremstød allerede nu.


ARTIKEL

Få et effektivt checkout flow

Når man søger at skabe en gnidningsfri købsproces, så er det alfa omega, at man guider kunden og undervejs gør dem opmærksom på de muligheder de har.


ARTIKEL

Minimér returneringer

Jf. E-handelsanalysen 2021 fra Dansk Erhverv, så sendes 8% af online købene retur og heraf er det kun 3% som leverer alt tilbage, hvorimod 5% leverer dele af ordren tilbage.


ARTIKEL

Unified commerce

Med unified commerce tager en virksomheds omnichannel til næste niveau og skaber en løsning som tillader virksomheden at møde kunderne ensartet i alle touchpoints.


ARTIKEL

Omnichannel strategi & e-handel - Det bør du vide

Formålet med omnichannel er at skabe den bedste kundeoplevelse for hver enkelt kunde.


ARTIKEL

Kortlæg den digitale kunderejse

Dine kunders forskellige touch points fra de møder din virksomhed første gang, er det som danner kunderejsen (the customer journey).


ARTIKEL

Vi hjælper dig i gang med Click & Collect

Click and Collect, Køb og hent eller Pickup in store er en leveringsmetode, som giver en webshop mulighed for, at kunden selv kan afhente varen i en af virksomhedens fysiske butikker.


ARTIKEL

Få et effektivt checkout flow

Når man søger at skabe en gnidningsfri købsproces, så er det alfa omega, at man guider kunden og undervejs gør dem opmærksom på de muligheder de har.


ARTIKEL

Direct to Consumer

Direct-to-Consumer bliver ofte forkortet DtC eller D2C.


ARTIKEL

Hvad er Time to Market?

De fleste virksomheder agerer på et dynamisk marked, hvor udviklingen flytter sig hurtigt og kundernes holdning hurtigt kan skifte.


ARTIKEL

Call-to-action

Call-to-action (CTA) er en markedsføringsbetegnelse, som bruges til at opfordre brugerne til at udføre en specifik handling.


ARTIKEL

Mål din CLV

Customer Lifetime Value/ kundelivstidsværdi (CLV) er den samlede værdi, at en bruger handler for gennem hele hans/hendes kundeforhold.


ARTIKEL

Social Shopping

Social Shopping også kaldt social commerce er en kombination af e-handel og sociale medier.


ARTIKEL

Instagram Shopping

Med Instagram Shopping, kan du tagge op til fem produkter pr. billede eller 20 produkter pr. karussel, du lægger op på din virksomheds Instagram konto.


ARTIKEL

Cross Channel med brugeren i centrum

Cross-Channel er en kundefokuseret marketingteknik, der bruges for at skabe en integreret brugeroplevelse på tværs af medier.


ARTIKEL

Kundeklub & Loyalitetsprogram

En kundeklub/ loyalitetsprogram/ loyalitetsklub/ pointshop på webshoppen er et stærkt værktøj til at skabe loyale kunder og mersalg.


ARTIKEL

Optimer Søgefunktionen med disse Tips

Med Store Locator udvidelsen kan du give klare og praktiske anvisninger til dine offline butikker.


ARTIKEL

Store Locator / Find Butik Funktion

De fleste virksomheder agerer på et dynamisk marked, hvor udviklingen flytter sig hurtigt og kundernes holdning hurtigt kan skifte.


ARTIKEL

Mobil e-handel

Danskere handler i stigende grad fra deres smartphones og tablets, det er derfor blevet endnu vigtigere at have en god mobil platform.

Vil du høre mere?

Vi vil meget gerne fortælle mere omkring os som virksomhed. og hvordan vi kan hjælpe dig.

Eller