Vi brænder for e-handel

WEXO er et dedikeret e-handelshus, hvor vi dagligt arbejder på at forbedre vores kunders forretning ved at lave e-handelsløsninger, der kombinerer forretningsforståelse, teknisk udvikling, god projektledelse og integration til eksisterende ERP-systemer til B2C og B2B.

Vi brænder for e-handel

Vi har samlet 24 dedikerede medarbejdere i ét e-handelshus, for siden 2011 har specialiseret sig i at levere e-handel til det danske erhvervsliv. I samarbejde med vores kunder og samarbejdspartnere udvikler vi stærke e-handelsløsninger til B2B og B2C.

 

Vi har fokus på at styrke vores kunders online forretning og sikre en strømlinet og effektiv integration mellem webshoppen, ERP systemet og den resterende forretning. Det sikrer vi gennem en aktiv dialog, hvor vi erfaringsmæssigt ved hvad vi skal spørge til, for at få de svar der giver os en god forståelse af din forretning. Kombineret med teknisk udvikling, projektledelse og en stabil integration til firmaets ERP-systemer, giver det jer de bedste forudsætninger for succes online.

 

Vi stræber efter et højt fagligt niveau, og hver af vores medarbejdere brænder for at blive blandt de dygtigste på deres felt. Vi trives med udfordringer og er meget bevidste om at påtage os vores del af ansvaret for din forretning.

Samlet under ét e-handels tag

Du får et team der består af stærke projektledere, tekniske kompetente udviklere, integrationseksperter, systemadministratorer og et kundesupportteam som tilsammen har den viden der skal til, for at levere en solid e-handelsløsning.

 

Vi ved hvad jeres samarbejdspartnere forventer ift. SEO og kan være med på snakken når der diskuteres Facebook, AdWords og SEO. Det gør at jeres andre samarbejdspartnere også oplever os som en medspiller, der gør det lettere for dem at skabe de resultater som de er hyret ind til.

 

Vi har certificerede udvikleren, der er grupperet i faste teams ledet af vores projektledere. De har en bred erfaring med e-handelsløsninger inden for B2B og B2C. For at få udnyttet den viden hver teams sidder på og løbende får, har vi fokus på at dele viden internt i WEXO, så den kommer vores kunder til gode. Det sker gennem faglige fredage, confluence-vidensdeling og måden teams er grupperet fysisk, som giver en naturlig sparring i mellem projektledere og udviklere.

 

Netop fordi vi huser alt fra tekniske projektlederen, udviklere, Navision-udviklere og hosting-kompetencer er vi i stand til dagligt at levere og drifter store løsninger for kendte virksomheder som Kop & Kande, Garant, Redoffice/Scanoffice, Blockbuster, Jensens Bøfhus, Creative Company med flere.

Hvordan foregår det i WEXO

Vi sætter kunden i centrum og din e-handels platforms succes og funktionalitet er vores målepind for dagens arbejde. Vi søger aktivt efter delkomponenter der kan være med til at hæve kvaliteten af det vi leverer og som vil gøre os i stand til at tilbyde løsninger der er lidt bedre end den sidste vi lavede. Samtidig deler vores projektledere aktivt viden, som gør at systemer der har vist sit værd ét sted også vil finde vej til din shop.

 

For at sikre en god start på samarbejdet og et godt fundament for udviklingen af jeres e-handelsløsning, starter vi altid med at udarbejde en foranalyse, som danner grundlag for udarbejdelsen af projektbeskrivelsen.

 

Projektbeskrivelsen går ned på detailniveau og beskriver alle de elementer, som skal implementeres i løbet af projektet. Disse oversættes så til specifikke punkter med succeskriterier, som kan vinges af i takt med at projektet leveres.

 

Processen rundes af med udarbejdelsen af en tidsplan, hvor hele udviklingsprocessen tilrettelægges mellem de forskellige aktører. På den måde sikre vi struktur undervejs i forløbet og fokus på at komme i mål med den rigtige løsning.

Agil udvikling

Når vi udvikler vores løsninger, har vi fokus på løbende at levere værdi til kunden, hvilket opnås ved at inddele større projekter i flere faser. Inddeling i faser sikre at vi hurtigere kan komme i luften med jeres nye løsning og herefter løbende tilføje nye features og udbygge løsningen.

 

Undervejs i projektforløbet får I løsningen at se og involveret i gennemgange af funktioner for at sikre, at vi er enige om hvad der forventes leveret og løbende får tilpasset denne forventningsafstemning. Det giver en bedre forståelse for udviklingsarbejdet under hele projektforløbet, som går begge veje og er med til at sikre en bedre e-handelsløsning i sidste ende.

Magento – Vi har specialiseret os

Vi har specialiseret os for at kunne give dig den bedst mulige service. Efter at have undersøgt markedet, hvilket vi fortsat gør løbende, har vi valgt det værktøj som vi mener giver de bedste forudsætninger for at levere en succesfuld e-handelsløsning. Vores supportafdeling, projektledere og udviklere har derefter gravet sig dybt ned i dette, for at kunne have svar og løsninger klar på dine problemstillinger. Vi er ikke ‘eksperter’ i seks forskellige systemer, til gengæld kan vi med sikkerhed garanter, at vi er eksperter i Magento.

 

Tilbage i 2008 frigav det amerikanske firma Varien Inc., hvad der skulle vise sig at blive blandt de største open-source succeser nogensinde. I dag er Magento markedsledende og er globalt ansvarlig for mere end 26% af de største e-handelssucceser. Blandt danske webshops, bruges det af blandt andet af Jensens Bøfhus, Kop & Kande, Sport24, Blockbuster, Janekönig og RedOffice/ScanOffice.

 

Vi har det rigtige team og med Magento har vi også det bedste udgangspunkt. Magento giver os en høj grad af fleksibilitet, funktionalitet samt skalérbarhed, og bliver i kraft af dette vores foretrukne platform til at skabe en succesfuld e-handels løsning.

 

Vi har været langt omkring inden valget faldt på Magento og er det fortsat. Vi deltager i seminarer og messer for tilsvarende systemer, for at se om der findes noget som giver os et bedre grundlag for at levere en god e-handelsløsning. Det har vi gjort siden 2009 og valget falder fortsat på Magento, men vi har hver gang fået lidt inspiration med tilbage.

Navision/SAP/AX integration

Din webshops succes, forudsætter en ordentlig integration til dit ERP-system. Så længe det virker, vil du ikke bemærke at den er der, men hvis det fejler vil det blokere for resten af forretningen og fremdriften på shoppen. Derfor har vi gennem årene sørget for at opbygge en dyb viden om integrationsarbejdet, samt opbygget systemer til overvågning og kontrol af dem efter lancering.

 

Korrekte lagerantal sikrer, at der kun sælges de varer, der er på lager og en smidig ordre-integration sikrer at lager og bogholderi kan håndtere ordrerne mest effektivt.

 

Afhængig af branche/kundetype, er det også muligt at synkronisere ordre/kreditnotaer/fakturaer, således at kunderne selv kan tilgå disse via ‘Min Konto’ og dermed levere en bedre service samtidig med at der spares tid i bogholderiet.

Aktiv overvågning = tryghed

Vi har selv en aktiv overvågning af alt fra sikkerhed, til performance og oppetid. Når vi gennem årene er stødt på et problem, har vi oprettet et automatisk script, der kontrollere at en tilsvarende situation ikke opstår hos en anden kunde.

 

Shoppen kan være offline selvom serveren kører. Derfor overvåger vi ikke blot vores servere men også mere end 50 forskellige punkter på shoppen: Er ecommerce manageren kommet til at sætte momsen forkert? Er forsiden blevet deaktiveret? Er salget for den sidste time 30% under gennemsnittet for samme periode de sidste 7 dage?

 

I kraft af vores størrelse og for øget tryghed tilbyder vi mulighed for en Service Level Agreement, der giver garanti for assistance fra kl. 7 til 23 året rundt.

Top