jensen_top

Ny kundeklub & takeaway shop til Jensens bøfhus

jensen-logo

Kunde

Jensens Bøfhus

Opgave kategori

B2C webshop / ERP Integration / Optimering

Jensens Bøfhus åbnede første restaurant i 1990, og har sidenhen åbnet 48 andre, med b.la. en i Norge og i Tyskland. Herfra serverer de, i hyggelige omgivelser og med bøffen som basis, alle generationer.

Læs hvordan vi løste opgaverne

Vi har sammen med Jensens Bøfhus hjulpet dem med at udvide deres cross-channel services. Hvor det før var de enkelte restauranter der stod for take away har vi samlet det hele under et tag. Det har vi gjort ved at udvikle en webshop hvor der kan bestilles take away fra samtlige Jensens Bøfhus restauranter fra.

Dertil har vi også udviklet et system til håndtering af Jensens Bøfhus kundeklub, samt et tilhørende website. Det er på websitet muligt at aktivere sit Jensens Bøfhus medlemskab online, samt få et overblik over sine optjente point. Dette var også en service der før ikke var tilgængelig online. Kundeklubben blev ydermere udviklet, så den allerede eksisterende kundebase nemt kunne importeres.

Take away delen kan findes på www.take-away.dk, mens kundeklubben kan findes på www.clubjensens.dk. Begge websites er udviklet til at være responsive, så de kan ses og blive brugt på alle devices.

Derudover har vi også skaleret deres system, så det nu kan håndtere en million medlemmer, samt udviklet en integration til Micros POS fra Oracle.

Mobilløsning med øget konvertering

jensens_phone

Responsivt design virker på alle enheder

jensen_ipad

Vil du starte et samarbejde med os? Skriv til os her

Top