Ny kundeklub & takeaway shop til Jensens bøfhus

Kunde

Jensens Bøfhus

Opgave kategori

B2C webshop / ERP Integration / Optimering

Jensens Bøfhus åbnede første restaurant i 1990, og har sidenhen åbnet 48 andre, med b.la. en i Norge og i Tyskland. Herfra serverer de mange måltider i hyggelige omgivelser for alle generationer.

Læs om løsningen

Vi har hjulpet Jensens Bøfhus med at udvide deres cross-channel. Tidligere var det de enkelte restauranter der stod for take away, det er nu samlet på én samlet platform. På take away sitet kan man bestille mad fra alle Jensens Bøfhus restauranter og få det udleveret i den lokale restaurant.

 

Sammen med take away løsningen er der udviklet et system til håndtering af Jensens Bøfhus kundeklub. Det er nu muligt at aktivere sit Jensens Bøfhus medlemskab online, samt få et overblik over sine optjente point. Her blev tidligere kunder importeret til det nye kundeklub system, så de kunne bruge deres eksisterende points på Take away shoppen. Når man optjener points fra Jensens bøfhus produkter ude i køledisken, ved køb i restauranterne og take away shoppen får man sat sine points ind på sit medlemsnummer, og så kan man efterfølgende bruge dem i take away shoppen eller i de mange restauranter.

 

Take away shoppen og Kundeklubben har et responsive design, så det tilpasser sig alle enheder, så brugervenligheden er i top. Netop take away bliver i stor udstrækning bestilt på farten på mobilen, hvorfor det er vigtigt at have gennemtænkt brugervenligheden på mobilsitet.

 

For at øge integrationen på tværs af Jensens kanaler er det lavet en POS integration til Magento, hvor deres kassesystem kan kommunikere med webshoppen og kundeklubben. Det er bl.a. i forhold til bestilling af mad, klubmedlemmernes points og gavekort, så de både kan anvendes i restauranterne og i webshoppen.

Responsivt design virker på alle enheder

Giv os et kald på 7199 4816 og book et uforpligtende møde
Top