B2B webshopløsning på Magento

B2B webshopløsning

Kom hurtig fra start med en webshopløsning som er tilpasset B2B virksomheder. Bygget med fokus på at skabe en strømlinet shopoplevelse for B2B kunder.

Hvis du repræsenterer en B2B virksomhed der skal til at sælge online, står du med en række krav, som mange webshopsystemer ikke vil kunne honorere. Det er samtidig vores erfaring, at B2B virksomheder har en del branche- eller produktspecifikke ønsker, der skal opfyldes for at kunne understøtte branchekrav og forskellige kundetyper. 

Med Magento er du allerede godt på vej, da der allerede er taget højde for en række af de mest gængse behov som en B2B-webshop står med. Samtidig har vi hos WEXO udbygget standardløsningen med en række moduler, som vi gennem årene har set give vores B2B-kunder en fordel i deres markeder. De ting du selv måtte ønske at få udviklet understøttes af Magentos fleksible opbygning, som gør det muligt at videreudvikle på. 

Vi har det rigtige team af udviklere og backoffice medarbjedere og med Magento har vi også det bedste udgangspunkt. Magento giver os en høj grad af fleksibilitet, funktionalitet samt skalérbarhed, og bliver i kraft af dette WEXO’s foretrukne platform til at skabe en succesfuld e-handels løsning

Professionel B2B webshop

I webshoppen finder du udvidet B2B funktionalitet, som gør det let og overskueligt for erhvervskunder at bestille større mængder varer end en normal B2C-shop er designet til. Samtidig får du værktøjer til bedre at håndtere erhvervskundernes køb mest effektivt. 

Webshoppen er klar til at blive integreret med jeres Navision eller C5. Med den fulde integration mellem ERP-systemet og webshoppen får du produkt-, ordre-, kunde- og fakturaer-integration. Det sparer mange timers arbejde idet du slipper for at vedligeholde produkter og kundedata i ERP-systemet og webshoppen. 

Vi varetager alle aspekter indenfor strategisk rådgivning, udvikling, drift, hosting, uddannelse af jeres medarbejdere og support på selve løsningen. Det sikrer at der er én, der er ansvarlig for at webshoppen fungerer og ét telefonnummer at ringe til for at få den hjælp som I har brug for.

Vis kundespecifikke priser, rabatter og produktkategorier
Kundelogin med forskellige tilknyttet roller og adgangstilladelser
iPaper integration til tilbudsaviser
Avanceret momsmodul
Styring af mængderabat
B2B bestillingsprocess med bestilling af flere størrelser på én gang
Integration til ERP-system, POS-system, Marketingsystem m.fl.
Selvbetjening med genbestilling, returnering og ordrehistorik
Styring af kreditmax på B2B kunder
Integrering af flere forskellige betalingsformer (via konto, kreditkort, Paypal, Worldpay m.fl.)
Styring af lagre og leveringstid på tværs af salgskanaler

Udpluk af funktioner du får med i din B2B webshop

KUNDESPECIFIKKE PRISER

Vis kundespecifikke priser og rabatter, som hentes særskilt til hver kunde. Få mulighed for at skjule listepriser for besøgende der ikke er logget ind.

AVANCERE MOMSSTYRING

Skift let mellem at få vist priser eksklusiv moms og inklusiv moms.Kontrollerer udenlandske kunders CVR-nummer og fjerner momsen såfremt det er gyldigt.

KØB MERE OG SPAR

Giv B2B kunderne mulighed for at opnå gode mængderabatter.

BESTIL FLERE STØRRELSE PÅ ÉN GANG

Vi har gjort det hurtigt for kunderne at bestille samme varer i forskellige størrelser, hvor kunden blot indtaster antal ud for hver størrelse og lægger det samlet i kurven.

IPAPER INTEGRATION

Med en iPaper integration kan kunderne shoppe direkte fra iPaper, som giver en hurtigere og mere brugervenlig shopping oplevelse for B2B kunderne.

INTEGRERET TIL NAVISION

Webshoppen er klargjort til en integration til Navision, hvor du er sikret en god styring af stamdata for produkter, ordre, fakturaer og kunder.

UDVIDET B2B FUNKTIONALITET

  • B2B selvbetjening med genbestilling, returnering, ordrehistorik samt visning af fakturaer og kreditnotaer på det enkelte B2B kundelogin.
  • Hurtig bestillingsproces hvor der er mulighed for bestilling ud fra varenumre, vælge fra forudindstillet indkøbslister eller dit salgsteam kan oprette ordre på kundernes vegne i backend.
  • Nemt for B2B kunder at bestille æsker, marketingsmateriale og reservedele.
  • Styring af kreditmax.
  • Kundelogin med forskellige tilknyttet roller og adgangstilladelser.

Service Level Agreement

Er driften  af din Magento webshop et forretningskritisk parameter, hvor få  timers nedbrud koster dig tusindvis af kroner, vil du finde tryghed i  en kontraktlig garanti for, at der tages hånd omkring problemstillingen indenfor  et kort tidsrum.

WEXO har to supportaftale typer, der enten giver dig fuld tryghed indenfor tidsrummet 9-16 på alle hverdage eller i et udvidet tidsrum alle dage 9-21 inkl. weekend. Til begge vores supportaftale typer giver vi dig yderligere sikkerhed gennem en aktiv overvågning af din webshop.

Mød nogle af vores B2B webshop

Kontakt
Tlf. 7199 4816
Kontakt@wexo.dk
CVR. 33757131
Aalborg
WEXO A/S
Rebslagervej 2
9000 Aalborg
Aarhus
WEXO A/S
Hedeager 3
8200 Aarhus N
København
WEXO A/S
Vesterbrogade 121 7. sal
1620 København V