Optimer Konverteringsraten med disse 7 tips

Få endnu flere af de besøgende til at købe dine produkter og arbejd løbende på, at de besøgende kan navigere gnidningsfrit rundt på shoppen og frem til betaling.
June 21, 2022

Desto flere besøgende du kan konvertere til kunder, jo flere muligheder åbner der sig for at videreudvikle på webshoppen. I processen omkring konverteringsoptimering, arbejdes der aktivt på at forbedre konverteringsraten eller Average Order Value (AOV) på dit website. Det handler i bund og grund om at udnytte den eksisterende trafik, således målgruppen er mere tilbøjelig til at konvertere på websitet.

Nedenfor er vi kommet med 7 tips til hvordan du kan arbejde med konverteringsoptimering på webshoppen.

Vores viden og idékatalog bliver løbende udbygget i takt med hvert gennemført kundeprojekt og fra vores samarbejde med danske og udenlandske konverteringseksperter. Med udgangspunkt i din webshop og din branche, vil vi aktivt kunne spare med dig om løbende konverteringsoptimering og forbedringer til webshoppen.

Vores viden fra 200+ webshops over de sidste mange år samt en dyb involvering i branchen, kommer i spil til fordel for dig.

Blandt vores kunder er der webshops, der omsætter for 800+ mio/årligt online, shops der operer i 30 lande og shops med over 6.000 ordre dagligt. Derudover arbejder vi også for webshop for flere store danske kæder, som giver os en god indsigt i behovene hos de danske butikskæder.

Fokuser på hvad der vil give flest salg i webshoppen. Hellere lave få optimeringer end mange, der ikke giver det samme resultat.

Download whitepaper

Flere Blogindlæg

Vil du høre mere?

eller
Tak for din besked - du hører fra os ASAP
Oops! noget gik galt, venligst prøv igen
Martin Tygsen
Partner
WEXO
30 21 21 77