Desto flere besøgende du kan konvertere til kunder, jo flere muligheder åbner der sig for at videreudvikle på webshoppen. I processen omkring konverteringsoptimering, arbejdes der aktivt på at forbedre konverteringsraten eller Average Order Value (AOV) på dit website. Det handler i bund og grund om at udnytte den eksisterende trafik, således målgruppen er mere tilbøjelig til at konvertere på websitet.
Nedenfor er vi kommet med 7 tips til hvordan du kan arbejde med konverteringsoptimering på webshoppen.
Vores viden og idékatalog bliver løbende udbygget i takt med hvert gennemført kundeprojekt og fra vores samarbejde med danske og udenlandske konverteringseksperter. Med udgangspunkt i din webshop og din branche, vil vi aktivt kunne spare med dig om løbende konverteringsoptimering og forbedringer til webshoppen.
Vores viden fra 200+ webshops over de sidste mange år samt en dyb involvering i branchen, kommer i spil til fordel for dig.
Blandt vores kunder er der webshops, der omsætter for 800+ mio/årligt online, shops der operer i 30 lande og shops med over 6.000 ordre dagligt. Derudover arbejder vi også for webshop for flere store danske kæder, som giver os en god indsigt i behovene hos de danske butikskæder.
Fokuser på hvad der vil give flest salg i webshoppen. Hellere lave få optimeringer end mange, der ikke giver det samme resultat.